ㄴ실내에서 취미로 생이새우 키우기
ㄴ자작 이탄 디퓨저를 사용할 때 고려해야 하는 것
ㄴ생이새우 어항 LED조명과 다이소 조명 비교
ㄴ생이새우 포란 환경과 수온
ㄴ생이새우와 수초어항 이산화탄소의 필요성
ㄴ상아쿠아 수초 및 유목 등 구입기
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해결방법
Unity-iPhone -> Classes -> UnityAppController.mm 파일에 코드를 추가
- (void)startUnity:(UIApplication*)application
{
NSAssert(_unityAppReady == NO, @"[UnityAppController startUnity:] called after Unity has been initialized");
UnityInitApplicationGraphics();
#if !PLATFORM_VISIONOS
// we make sure that first level gets correct display list and orientation
[[DisplayManager Instance] updateDisplayListCacheInUnity];
#endif
UnityLoadApplication();
Profiler_InitProfiler();
[self showGameUI];
[self createDisplayLink];
UnitySetPlayerFocus(1);
AVAudioSession* audioSession = [AVAudioSession sharedInstance];
//-------소리안나는 현상 추가한 코드-------//
[audioSession setCategory:AVAudioSessionCategoryPlayback error:nil];
[audioSession setActive:YES error:nil];
//-------소리안나는 현상 추가한 코드-------//
// If Unity audio is disabled, we set the category to ambient to make sure we don't mute other app's audio. We set the audio session
// to active so we can get outputVolume callbacks. If Unity audio is enabled, FMOD should have already handled all of this AVAudioSession init.
if (!UnityIsAudioManagerAvailableAndEnabled())
{
[audioSession setCategory: AVAudioSessionCategoryAmbient error: nil];
[audioSession setActive: YES error: nil];
}
[audioSession addObserver: self forKeyPath: @"outputVolume" options: 0 context: nil];
UnityUpdateMuteState([audioSession outputVolume] < 0.01f ? 1 : 0);
#if UNITY_REPLAY_KIT_AVAILABLE
void InitUnityReplayKit(); // Classes/Unity/UnityReplayKit.mm
InitUnityReplayKit();
#endif
}
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